Velká – malá zvířata - PDF
Kód: L01600/PDFSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Počet stran | 7 |
---|---|
Velikost | A4 |
Katalogové číslo | l01800 |
PŘÍPRAVA KARET
Sada obsahuje 75 karet a 2 šablony k třídění dle velikosti. Každý list si rozstříhejte na 15 karet podle vyznačené linie stříhání.
METODIKA
Věk: 2–4 roky
Obrázková sada Velká–malá zvířata slouží k rozvoji slovní zásoby – pojmenování zvířat. Se sadou můžeme pracovat několika způsoby:
HRY:
- ROZVOJ SLOVNÍ ZÁSOBY: (2–3roky)
Nejprve dítě učíme všechna zvířata pojmenovat. Následně je učíme také názvy mláďat. Např. pes – pejsek, prase – sele apod.
- TŘÍDĚNÍ SADY NA MALÝ - VELKÝ: (3 roky)
Učíme dítě třídit sadu obrázků na dvě skupiny. K tomuto úkolu využijeme přiložené šablony k rozlišení velikosti zvířat. Místo šablon můžete použít také např. velkou/malou misku.
- NÁCVIK POROZUMĚNÍ – Podej mi... Kde je? (3,5–4,5 roku)
Když dítě zná názvy jednotlivých zvířátek, učíme ho sluchem rozlišit jednotlivá slova. Tím trénujeme také sluchovou pozornost a sluchové rozlišování.
Např. Podej mi pejska. Podej mi hříbátko. Podej mi ráčka. Okolo čtvrtého roku úkol můžeme ztížit. Po dítěti chceme dvě až tři zvířata najednou. Např. Podej mi pejska a hříbě. Podej mi pejska, hříbě a kozu.
- NÁCVIK RODU JMEN (4 roky)
Sadu můžeme využít na nácvik rodu podstatných a přídavných jmen. Dítě pojmenovává jednotlivá zvířata a přitom určí, zda je zvíře velké nebo malé. Dbáme na to, aby koncovka přídavného jména (malý, velký) byla vzhledem k rodu podstatného jména správně.
Např. (ten) velký pes, (ta) malá kočka, (to) velké sele apod.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.